2. Vlinders, vriendenboekje en afscheid!

11 augustus 2014 - Beverwijk, Nederland

"Until you spread your wings, you'll have no idea how far you can fly..."

Afgelopen zaterdag gaven wij een afscheidsborrel zodat we de meeste nog even konden zien en spreken. Het was een gezellige, drukke dag en hebben van iedereen nog even afscheid kunnen nemen.

Het kon niet anders dan dat de creatieve minds van mijn moeder en zussen iets voor ons hadden bedacht.. In de loop van de dag overhandigde zij ons twee doeken waar bovenstaande quote op was geschreven. Iedereen die zaterdag langskwam had een vlinder meegenomen en plakte deze op een van de doeken. Het eindresultaat is super geworden! Zie de foto. Daarnaast hebben we ook nog een 'vriendenboekje' overhandigd gekregen waarin iedereen z'n zegje over ons deed. Hilarische dingen kwamen uiteraard tevoorschijn en Mike en ik hebben erg gelachen samen.

De laatste paar dagen gaan momenteel in en a.s. vrijdag zullen wij om 11:20 vertrekken met Air Baltic via Riga naar Moskou. Ondanks de rep en roer rondom Rusland en het recente vliegverbod over Siberïe hebben wij er vertrouwen in dat het allemaal goed zal lopen. We zullen gewoon op Moskou moeten kunnen landen en reizen vervolgens met de trein door Siberïe naar Mongolïe.

De positieve zenuwen en spanningen komen bij mij nu wel opzetten, Mike is echter nog steeds de rust himself.. Volgend bericht zullen wij sturen vanuit Rusland!

До свида́ния (Do Svidanya) - Tot ziens!!

1. Jankees en Jos:
    Hoi Ilse en Mike,

Het is nu bijna zo ver! Hier hebben jullie al die tijd naar toe gewerkt. We houden jullie graag in de gaten door het reisblog te volgen.
    Heeeeel veel plezier en dikke knuffels van ons.

Groetjes,
    Jankees en Jos
  2. Truus:
    11 augustus 2014
    Nog vier nachtjes slapen in je eigen bed en dan is het zo ver! Spannend allemaal! Wij gaan jullie blog natuurlijk volgen, ik kan bijna niet wachten ;-)
    Heel veel plezier en liefs van ons,
    Peter & Truus
  3. Loes:
    11 augustus 2014
    Ik wens jullie een hele goede eerste vlucht en dat jullie maar met volle teugen mogen genieten van alles wat nog komen gaat! Ik zal natuurlijk jullie avonturen volgen via jullie weblog!! Xxxxx Loes